Welkom op ons reisblog!

3 februari 2020 - Nederland, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen, foto’s en filmpjes.

Als je deze website op een pc gebruikt, zie je in de balk aan de rechterkant onze laatste reisverhalen, foto’s en video’s. Je vindt daar ook de optie om je in te schrijven voor de mailinglijst, zodat je een mail krijgt als wij iets nieuws hebben geplaatst. Als je bovenaan op verhalen klikt, zie je ons nieuwste verhaal. Bij foto’s zie je per dag de foto’s en bij video’s de mini-vlogs die we bijhouden. Als je de website op een smartphone gebruikt, zie je onze verhalen, foto’s en video’s bovenaan. Klik je op verhalen, dan zie je ons nieuwste verhaal. Bij foto’s zijn de foto’s onderverdeeld per dag en bij video’s vind je onze mini-vlogs. Helemaal onderaan de pagina vind je de optie om je in te schrijven voor de mailinglijst.

1. Reislogger:
    6 februari 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sandra:
    7 februari 2020
    Leuk om te lezen!!
  3. Sandra:
    7 februari 2020
    Wat leuk Stefanie en Sanne om jullie verhalen te lezen. Zo ben ik mooi bij en kan ik genieten van jullie avontuur.Trots op jullie!! Beetje spannend voor ook mij xxxxliefs mams