DE EERSTE KAKKERLAK! 5-2

5 februari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De eerste ochtend is aangebroken! Stefanie werd, ondanks dat we tot extra laat waren opgebleven, al om 05:00 uur wakker. Sanne werd om 06:30 uur wakker door de haan van de buren die iedereen liet weten dat de zon ging opkomen. Om 10:00 uur zou onze auto dan eindelijk gebracht worden. Ronald van het verhuurbedrijf was er echter al om 09:30 uur. We kregen de auto (een BYD F0) en gingen hiermee meteen naar de McDonald's omdat we, op eieren na, niks in huis hadden om te eten. We aten allebei een McMuffin en hot cakes met jam, boter en maple syrup. Daarna gingen we terug naar ons appartement omdat Tanya (Belgische huisbaas) ons nog welkom kwam heten en wat dingen kwam vertellen. Vervolgens gingen we boodschappen doen bij supermarkt Centrum. Hier waren heel veel Nederlandse producten te vinden, zoals Johma salades, Unox rookworsten, frikandellen van de Jumbo en zelfs nog taai-taai en kruidnoten. Toen we weer 'thuis' waren, gingen we ons eerste bommetje maken in het zwembad. We hebben nog gezwommen en gezond tot het avondeten. Voordat we wilden gaan koken, kwam de eerste kakkerlak op bezoek. Ondanks de zogenaamde rapid kill spray waarmee Sanne hem heldhaftig wilde 'killen', lukte het ons met een hoop gezweet en gegil pas na een halfuur om hem ons appartement uit te werken. Toen konden we dan eindelijk aan het avondeten beginnen. Dit keer stonden er wraps op het menu. 's Avonds hebben we tot in de late uurtjes Regenwormen gespeeld en een plan voor de volgende dag gemaakt. Om 00:30 uur was het bedtijd.

1. Monique:
    7 februari 2020
    En.. zijn de kakkerlakskies weg gebleven???
  2. Sanne & Stefanie:
    7 februari 2020
    Voor alsnog wel! Afkloppen!